8 Haziran 2012 Cuma

Mantarlar


Şişe mantarlarını insan niye biriktirir ki,değil mi?
Bilmiyorum. O zaman nasıl bir ruh halinde veya psikolojideysem artık biriktirmişim işte.
Geçenlerde hobi malzemelerimi koyduğum çekmecenin dibinde buldum onları. Atsam mı diye düşündüm. Niye tutmuşum diye düşündüm. Baktım baktım. Nihale yapsam dedim??????? Vazgeçtim. Ne olur ne olur ?????? derken  oturma odamda altında askıların olduğu rafıma kalp şeklinde süs yapmaya karar verdim. Önce evdeki sert kartondan kalp şeklinde kalıp çıkardım ve mantarları silikon yardımı ile içte kalan kısımlarından yapıştırarak kalıbın içini doldurdum. Bir gece silikonun kuruması için kalıpta beklettim. Haaaa bir de kalbin üst kısmından asabilmek için bir parça ipi de mantarların arasına yine silikon kullanarak yapıştırdım.Kalbin dışında kalan yüzeyi beyaz hobi boyası ile tek kat boyadım ve kurumaya bıraktım.

Ve sonuç;






4 yorum:

  1. sakla samanı, gelir zamanı diye boşuna dememişler :) şahane olmuş eline sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Saklaya saklaya ev çöp ev olacak neredeyse.

      Sil
  2. valla çok güzel olmuş, benimde yapmak istediğim çok şey var ama yetişemiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen. Ama tatilde birazını bitirmeyi planlıyorum.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...