23 Temmuz 2012 Pazartesi

İki Arada Bir Derede

Yaz başında aldığım 3 haftalık eğitim seminerinde uzuuuuuun bir yapılacaklar listesi hazırladığımdan bahsetmiştim. O listedekileri yapabilmek ve üzerini çizme hazzını yaşayabilmek için 3 haftadır canla başla uğraşıyorum. Sanırım listeyi hazırlarken biraz abartmışım. Yok yok içinde. 
Ben planladıklarımı yapmaya çalışırken bahçe ile de ilgileniyorum. Havalar bu kadar sıcak olunca daha fazla emek ve zaman harcamak gerekiyor. Ama bu emeğin karşılığını almak ;domatesi,biberi,kabağı,salatalığı dalından koparmanın keyfi bir başka. Çok yoruluyoruz ama dediğim gibi sonuca değer. Topladıklarımızla evde yemek yapmak çok keyifli. Sanki yemeğin tadı bile daha güzel oluyor. Henüz patlıcanlar olmadı. Yeni yeni büyümeye başlıyor. Kırmızı dolmalık biberlerim büyüdü,kızarmasını bekliyorum. Her gidişimde tek tek kontrol ediyorum hepsini. Neyse konu bu değildi zaten.   
Listeye gelelim. Evde olan kumaşlarım ile bir masa örtüsü,runner ve kumaş peçeteler diktim. Kenarlarına hareket getirmesi için hazır satılan pamuk dantelleri kullandım. Yakından bakınca hatalar var ama bunlar benim ilk denemelerim sayılır. Biraz dantel,renkli iplikler  ve gerisi tamamen makinanın hüneri. İlk sefer için cesaret verici bir sonuç oldu benim için. Umarım devamı gelecek. 


Herkese hayırlı Ramazanlar diliyorum. 















13 yorum:

  1. oooo tatlım bunlar ne güzel böyle...
    hele o kalpli peçetelere bayıldım...
    ellerine emeklerine sağlık....
    hayırlı ramaznlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Sana da hayırlı ramazanlar.

      Sil
  2. ooff çok güzel ama bunlar !! kalpleri nasıl yaptın, pikomu deniyor ondan var galiba...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pikomu bilmiyorum ama makinenin zikzak dikişini sık yaptım.

      Sil
  3. Kalpli peçete ve runner'a bayıldımmm. Süpersin. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  4. maşallah diyorum ne güzel olmuşlar ,ellerine sağlık ...
    (benim iç ses " sen otur yasemin" )

    YanıtlaSil
  5. Pötikare desenleri çok seviyorum , runner ve kalpli peçeteler harika olmuş canım .
    Emeğine sağlık , sana da hayırlı Ramazanlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pötikare ve çipirdim desenleri ben de çok seviyorum canım. Daha bir sıcak ve sevimli oluyorlar sanki.

      Sil
  6. çok beğendim çok güzel görünüyorlar ellerine sağlık, keşke bende azcık anlasam şu işlerden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Aslında bunlar benim diktiğim ilk ürünler sayılabilir. Pek de aman aman değiller. Eminim sen de yapabilirsin.

      Sil
  7. Merhaba çok beğendim el işi çalışmalarınızı,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...