8 Mart 2012 Perşembe

Cupcake,Kahve ve Audrey Hepburn



Yeni bir cupcake denedim bugün. Görünümünü ve eklemek istediğim malzemeleri gün içinde tasarladım ve gelir gelmez denedim. Aslında içerisindeki çikolata ve kakao oranının daha fazla olmasını ve üzerinede bembeyaz krema ile servis etmeyi planlamıştım ama daha iki gün önce cafe fernando nun kurabiyelerinde bol çikolata kullanınca bugün elimde kalan 25 gram kadar çikolata ile yetinmek zorunda kaldım. Yapmaya başlayınca da herşeyi bırakıp markete gidemedim. Bu kez böyle olsun. Ama tadı çok güzel oldu. Yanına bir fincan cappicino ve en sevdiğim filmlerden olan Breakfast at Tiffany yi koyup milyonuncu kez izleyip dinlenmek istiyorum. Size afiyet olsun.



100 gram tereyağ
1/2 su bardağı şeker
2 yumurta
1+1/3 un
1 paket kabartma tozu
1/3 su bardağı süt
25 gram bitter çikolata
3 çay kaşığı kakao

Tereyağ ve şekeri krema kıvamına gelene kadar çırpın. Yumurtaları teker teker ekleyin ve her eklemeden sonra çırpın. Süt ve unu da yavaş yavaş ekleyin. en son kakao ve çikolatayıda ekleyip karıştırın. Muffin kalıplarına kağıt kapsülleri yerleştirin ve karışımı kalıplara pay edin. Yaklaşık 9 cupcake oldu. 180 derece ısınmış fırında 15-20 dakika pişirin. Üzerine cupcake lerde genellikle yapılan tereyağ ve pudra şekeri ile krema yapmaktansa yeni keşfettiğim damla sakızlı crem ole yi 1,5 su bardağı süt ve 1/2 su bardağı krema ile çırptım ve sıkma torbası ile cupcake lerin üzerine sıktım. Ben şeker boncuklar ile dekore ettim ama istenirse pudra şekeri,şekerleme veya meyve kuruları ile süslenebilir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...