7 Mart 2012 Çarşamba

ben yaptım ben yaptım



                  "Yaşasın yaşasın sufle yaptım. Ben yaptım".
Bugün işten biraz keyifsiz geldim. Açıkçası bloğa birşeyler koymak niyetinde değildim. Oturdum, oturdum, saate baktım,canım sıkıldı. Havaya baktım henüz aydınlıktı. Dayanamadım kalktım ve sufle yaptım. Suflelerin ne kadar çabuk söndüklerini okumuştum. Hazırlıklıydım. Fonu hazırladım,makinemi getirdim. Sufleler balon gibi kabarmıştı. Mutluydum sufle yapmıştım. Sufleleri alıp son hızla masaya koydum ve yine son hızla makinemi alıp arkamı döndüğümde sufleler çökmüştü. Elimde makine kalakaldım. Tek söyleyebildiğim
"Ama ben ,ama ben daha çekmedim."
Kendime gelip birkaç poz çektim ama sürekli söylendim.
 "Hain sufle , hain sufle sana küstüm."
 "Yaaaa gerçekten kabarmıştı"
"Görürsün sen bir dahakine seni sönmeden yakalayacağım" 





POPOVERS

3 yumurta
1 su bardağı süt
40 gram eritilmiş tereyağ
1 su bardağı un
1/4 çay kaşığı tuz

Fırını 190 dereceye ayarlayın. Bir kasede yumurta,süt ve tereyağını mikser yardımıyla 5 dakika çırpın. Un ve tuzu ekleyin,ancak çok fazla karıştırmayın. Sufle kalıplarını fırça ile yağlayın. Karışımı sufle kaplarına,3/4 ünü dolduracak şekilde paylaştırın. Fırının orta rafında 25 dakika pişirin. Pişirirken sakın kapağını açmayın. Yanına reçel,nutella,krem peynir ile servis yapabilirsiniz.
Ben birdahakine içine biraz eski kaşar rendesi koymayı düşünüyorum.



Tarif: Gamze Bursa /Net 425 gr

3 yorum:

  1. Bloğununz hayırlı olsun ve kolay gelsin ..
    Sevgi'den sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin sevgi. İyi dileklerin için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Daha önce hiç denememiştim.Çok hoş görünüyor.Ellerinize sağlık (:

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...