28 Mart 2012 Çarşamba

Oscar Wılde ve kısa bir mola


Uzun bir gün sonunda internette kısa bir mola, güzel görseller ve
    Oscar Wilde 

"ÇIRAK"
Narkissos öldüğünde ,zevk pınarı bir tatlı su havuzundan tuzlu gözyaşı havuzuna dönüştü;Oreas'lar pınara şarkılar söyleyip teselli etmek için ağlayarak ormandan çıkıp geldiler.


Pınarın bir tatlı su havuzundan tuzlu gözyaşı havuzuna dönüştüğünü görünce,yeşil saç örgülerini çözüp pınara seslendiler, "Narkissos için böyle yas tutmana şaşırmadık,çünkü o çok güzeldi," dediler.


"Narkissos güzel miydi?" dedi pınar.



"Bunu senden iyi kim bilebilir?" diye cevap verdi Oreos'lar. "Bizim yanımızdan geçip giderdi hep,ama seni yalnız bırakmazdı,toprağa uzanıp sana bakar,senin sularının aynasında kendi güzelliğinin aksini seyrederdi."


Pınar şöyle cevap verdi:


"Ama ben Narkissos'u ,toprağa uzanıp bana baktığı zaman ,onun gözlerinin aynasında hep kendi güzelliğimin aksini gördüğüm için severdim."

Siz bunlara bakarken kendime  sıcak bir çikolata molası veriyorum. Tarif bir sonraki post ta.




Görseller;abitofpillipilli








2 yorum:

  1. hafta ortası ne keyifli bir yazı!! şu pelini de bir yatırsam benim için daha keyifli olacak..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...