4 Nisan 2012 Çarşamba

İki soru ve iki cevap


Blok dünyasına gireli henüz çok kısa bir süre olmasına rağmen güzel dostluklara adım attım ve hiç tanımadığım,görmediğim insanlarla ortak konular üzerinde fikirler yürütüp yorum yapabiliyorum. Bu çok farklı bir duyguymuş. Yazdıklarının birçok insan tarafından okunabilecek olması,yorumlanması ve bunları bilerek yazmak,paylaşmak,belki beğenilmek...
Mimlenmek....Benim için yeni bir kelime(blok dünyasında). Zaman zaman gezdiğim bloklarda tesadüfen gördüğüm olmuştur ama hiç enine boyuna inceleme yada nasıl olduğunu düşünme ihtiyacı duymamıştım. Taaaa ki bugüne kadar. Yeni olduğum blok dünyasında yeni tanıdığım sevgili "Kitap Bahçesi" beni mimlemiş. Soruları cevaplandırırken elimden geleni yaparım ama sürç i lisan edersem beni affedin.
Bu aralar herkes gibi ben de Adele i sık dinliyorum. Cevapları sıkılmadan okuyabilmeniz için "Some one like you" videosunu sizinle paylaşmak istedim. İyi seyirler.




1- Hayatınızda "artık yok" dediğiniz şeyler var mı? Eskiden bu yana neler değişti sizce? Neleri özlüyorsunuz peki, neleri yad ediyorsunuz? Ya da aklınıza geldiğinde "iyi ki de değişti" dediğiniz şeyler oluyor mu?

Çok şükür ki hayatımda olmasını istediğim herşey ve sevdiklerim yanımda. Bu yüzden çok şanslıyım. Ama sevdiğim ve değer verdiğim yakınlarımdan kaybettiklerim oldu. Aslında onlar birer ayaklı tarihti. Tam bir gurme ve Giritli olan anneannemden Kurtuluş savaşını bir kez daha dinlemeyi,o lezzetli yemeklerinin tarifini alabilmeyi,hatta aslında onları yazabilmeyi çok isterdim. Neleri özlüyorum dersem ?...çocukluğumda ki gibi zamanın , yapmak istediklerimden daha çok olmasını isterdim.(Şimdi sanki hiçbir şeye yetişemiyorum). Televizyona bağımlı olmadığımız zamanları ,bayramlarda tüm akrabalar buluşmayı,kuzenler ordan oraya koşup hasret gidermeyi..... Benim kuşağımdan birçok insanın benzer özlemler çektiğini düşünüyorum.(Aslında o kadar yaşlı değilim) 


2- Hayatınızda neyin değişmesini isterdiniz? Yeni bir eşya, yeni bir hayat ya da yeni bir icat mı istediğiniz? "Hayalimdir.." dediğiniz bir şey söyler misiniz?

Eğer benim zamanımda olsaydı Paris te aşçılık okumayı ve çok ünlü şeflerle çalışmayı ,bir yemek kitabı  yazabilmeyi,sanatın bir dalı ile profesyonel olarak uğraşabilmeyi çok isterdim. Aslında bir de yaşadığım kasabayı sevsemde ailemin yakınında oturmayı hatta İzmir den hiç ayrılmamış olmayı isterdim.
Olsun yine de bu hayatımdan,hayatımda olanlardan ve olduğum yerden mutluyum diyebilirim.

Ben de adet olduğu üzere bu soruları yeni tanıştığım "Orkidela" ve sevgili arkadaşım "Karınca Yuvası" na gönderiyorum.









2 yorum:

  1. ailemin yakınında oturmayı hatta İzmir den hiç ayrılmamış olmayı isterdim. zühre

    YanıtlaSil
  2. ben de canım inan ki ben de.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...