4 Mayıs 2012 Cuma

Tatlı Cuma



Yaşamı Ertelemeyin

Ben en özel en güzel eşyalarımı kendim için, hiç bekletmeden kullanırım. Siz de öyle yapın. Çünkü yarın hayatda olmayabiliriz. Ya da sevdiğinizi söyleyeceğiniz kimse olmayabilir. Hani gardirobunuzda küflenen o en sevdiğiniz elbiseniz var ya, o çok özel gün için beklettiğiniz, giymelere kıyamadığınız o alımlı tuvalet, o cakalı takım, o göz alıcı kazak... Bugün giyin onu!... Beklediğiniz o güzel gün hiç gelmeyebilir çünkü...

Değerli misafirleriniz için sakladığınız çay takımlarınızı çıkartın dolaptan; en yakınlarınızla için çayınızı; kimseniz yoksa kendiniz çıkarın hoş bir takımdan çay yudumlamanın doyumsuz keyfini...

Haydi, açın, nicedir kapalı duran misafir odanızın kapısını.  Yıpranır diye korktuğunuz koltuklara serilin gönlünüzce. Çalın, çalmak için önemli! bir konuk beklediğiniz eski plakları bu gece...

Çalmaya vesile beklerken salonda ki büfede yıllandırdığınız şarabı geciktirmeden açın ve kana kana için. Sakladığınıza değecek biri hiç gelmeyebilir; sizden değerlisi bulunamayabilir.

Çimlerle buluşmak için düzgün havayı, kırda öpüşmek için doğru sevdayı beklemeyin. Hep ertelediğiniz pikniğin günü bugün... "Haftaya giderim" dediklerinizi ziyarete gidin acilen. Haftaya orada olmayabilirler. Babanızın elini öpecekseniz, oğlunuzu lunaparka götürecekseniz, aşkınızı ilan edecekseniz;... şimdi yapın!

Ve, ne olur, söylemek için özel bir an beklediğiniz o sihirli sözcükleri hemen söyleyin sevdiğinize. Söylemeye niyetlendiğinizde çok geç olabilir. Daha kaç bahar olacak ki hayatınızda? Yaşamı ertelemeyin, beklediğiniz "o gün" işte "Bugün!"
Can Dündar





Herkese sevdikleri ile birlikte geçirebileceği keyifli bir haftasonu diliyorum.  








13 yorum:

  1. sonuna kadar katilmamla beraber uygulayabiliyormuyum?HAYIR.
    her zaman evet diyorum artik yasam felsefen bu olsunama yooook var ya o kiyamamlar,kalsinlar,dursunlar.ama biliyormusun gecen gunumde buzamana kadar evim yapildiktan sonra o eve gectigimde kullanirim diye yillarca sakladigim canim hisar caydanligimi kullandim.bu da bir baslangic olsa gerek neyse,keskelerimiz olmasin insallah....sevgilerle musmutlu haftasonu sana.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsanoğlunu özelliğinden sanırım. Hepimiz yapıyoruz canım. En azından artık hayatı fazla ertelememeliyiz.

      Sil
  2. canım bu yazıyı okurken tüylerim diken diken oldu, gözlerim doldu, çok duygulandım...
    ne oluyoruz falan oldum :(((
    acaba ölüyor muyuz?
    yarın doktorumuz telefon açıp 3 aylık vaktiniz kaldı, hayatı dilediğinizce yaşayın...
    diyecek sandım :(((
    Allah korusun...
    Cenabı Allah hepimize güzel uzun ömürler versin...
    Amiiin...
    Paylaşım gerçekten çoooooook güzeldi...
    çok beğendim canım...
    gerçekten de hayatı ertelememek lazım :))
    kocaman sevgilerimi yolluyorum sana canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun için teşekkürler. Beğendiğine sevindim canım.

      Sil
  3. Yaşamı ertelememek , anı yaşamak . Mutluluğun anahtarlarından biri . Çok güzel bir yazı , teşekkürler .
    Ben de sana ertelemeden söylüyorum canım : Mutlu , keyifli bir haftasonu tatili diliyorum .
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. İyi bir hafta olsun senin için canım.

      Sil
  4. Ne güzel bir yazı paylaşmışsın. Ben hayatın bugünden ibaret olduğunu 30 yaşımdan sonra öğrendim. Bu öyle değerli bir bilgi ki, yaşamın kalitesini belirliyor. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın gençken bu tür şeylerin üzerinde fazla durmuyoruz. Yada yaş ilerledikçe hayata başka noktalardan bakmaya başlıyoruz.

      Sil
  5. can dündar gerçekten çok doğru söylemiş ama kimse yapmıyor bu dediklerini
    insanlar bir alem ama ben böyle yaşıyorum ölüm hele çok yakınından biri ile tatmışsan bu dediklerini yaptırıyor insana. ben 8 ay arayla 45 yaşında dayımı ve 43 yaşında yengemi kaybettim..
    2 çocuk kalldı geride çok farklı bir his işte o gün anladım hayatın ne kadar kısa ve acımasız olduğunu bu düzenin. o günden beri hiçbirşeyi ertelemem herşeyimi kullanır eskitirim yaptığın kullandığın yaşadığın herşey yanına kar kalıyor bu dünyada doya doya yaşamak gerek..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herzaman ölümü düşünmesek de en azından hayatı bugün yaşamalıyız. Bunu uzun süredir yapmaya çalışıyorum. Senin ki kadar acı bir şekilde olmasa da benim için de çok zor bir dönem sonucunda yaşanarak öğrendim bunu. o zamandan beri tabiri caizse hayat felsefem oldu.

      Sil
  6. Sobelendiniz efendim ;)
    http://penelopist.blogspot.com/2012/05/gercekler-ortaya-cksn.html

    YanıtlaSil
  7. ah...
    bunu hep hep hatırda tutmak gerekiyor işte:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...